Brannhistorisk forum ??

Her er ting fra administrasjonen. Regler for forumene som alle må lese. Info og viktige ting.

Moderator: Stian

Svar
Brukeravatar
Stian
Administrator
Administrator
Innlegg: 468
Registrert: 14 jan 2006, 22:32
Carclub: Stavanger Brannbilklubb
Sted: Tananger
Kontakt:

Brannhistorisk forum ??

Legg inn av Stian »

Hei
På Veteranbrannbiltreffet I Oslo ble det litt snakk om å starte Brannhistorisk forum.
Dette ble tatt opp på Søndagen, ved Akershus Festning. Der ble det skrevet opp noen navn fra de forskjellige brannvesener / dannet et lite utvalg.
De skulle diskutere om det var grunnlag for et forum, se på forskjellige driftsmåter / styringsform osv.
Dette skulle da legges frem i Stavanger under veteranbrannbiltreffet i august.

Jeg var ikke med på søndagen, men jeg ble skrevet opp på listen, fordi jeg ville være med på dette.

Nå kommer mitt store problem:
Jeg vet ikke hvem som er med i dette utvalget. De som ble med i dette utvalget må ta kontakt med meg

Vi planlegger for fullt Veteranbrannbiltreffet 2008, og trenger da også tid til å diskutere Brannhistorisk forum.
Vi kan ikke legge frem forslag i Stavanger, når vi ikke har diskutert dette på forhånd.

Kontakt meg på tlf: 905 95 558
eller her
Hilsen

Stian Magnussen
Bilde
Bilde
Bilde
Veteranbrannbiler.com
Bilder fra veteranbrannbiltreffet finnes i bildegalleriet her.
Brukeravatar
Stian
Administrator
Administrator
Innlegg: 468
Registrert: 14 jan 2006, 22:32
Carclub: Stavanger Brannbilklubb
Sted: Tananger
Kontakt:

Re: Brannhistorisk forum ??

Legg inn av Stian »

Hei
Jeg har fått et brev fra Øyvin i Bergen Brannvesen
Øyvin skrev:Skal man få til et veteranbrannbilforum foreslår jeg at det stiftes et interimstyre med representanter fra de brannvesen som har pleid å delta og tatt vare på veteranbrannbiler. Aktuelle brannvesen er Oslo, Bergen, Stavanger, Kristiansund og Kristiansand, samt en fra Vognalliansen i Halden. Jeg anbefaler at disse kontaktes for å være med i et styre.
Hilsen

Stian Magnussen
Bilde
Bilde
Bilde
Veteranbrannbiler.com
Bilder fra veteranbrannbiltreffet finnes i bildegalleriet her.
Svar