Kunsten å være en gjennomført drittsekk

Her er et forum med Humor. Her kan dere fortelle vitser, historier ol. som dere vil dele med andre. Dere kan legge inn linker til ting som dere finner på nettet.
Svar
Brukeravatar
Stian
Administrator
Administrator
Innlegg: 468
Registrert: 14 jan 2006, 22:32
Carclub: Stavanger Brannbilklubb
Sted: Tananger
Kontakt:

Kunsten å være en gjennomført drittsekk

Legg inn av Stian »

Nå i salgstida er det alltid vanskelig med parkeringsplass.

I går var jeg innom en butikk i maks 5 minutter, men da jeg kom ut igjen Sto det jammen en motorsykkelsnut og skrev ut et forenklet forelegg. Jeg gikk bort til ham og sa "Kom igjen, da! Hva med å gi noen en sjanse!" Han ignorerte meg fullstendig, og gikk foran bilen for å skrive opp nummeret.

Jeg hevet stemmen litt og kalte ham en jævla stivbeint regelrytter. Han så På meg mens han fullførte boten, inspiserte dekkene på bilen, og begynte på en ny bot; denne gangen for utslitte dekk. Jeg ba ham holde opp og kalte ham blant annet et forbanna egghue der han sto med hjelmen sin. Da han var ferdig med den andre boten festet han begge under vindusviskerne, inspiserte gummien på dem, og begynte med et svakt smil på en tredje bot!

Sånn holdt vi på en ti minutters tid. Jo mer jeg skjelte ham ut, jo mer Fant han å skrive bot for også. Tilslutt gadd jeg ikke bry meg mer. Jeg hadde jo tross alt bilen min parkert rundt hjørnet............
Hilsen

Stian Magnussen
Bilde
Bilde
Bilde
Veteranbrannbiler.com
Bilder fra veteranbrannbiltreffet finnes i bildegalleriet her.
Svar